tionde oktober

godmorgon.
jag är uppe med tuppen idag! men de är mest för att jag ville att den här dagen skulle komma :)
måste städa huset, torka fönster är behövligt. sen duscha, sen kommer kajsa och emma. vi ska äta våfflor och glass och dom ska få presenter :) sen är det bara börja! goda drinkar och musik. sen drar vi oss ner till årsfesten, det kommer bli galejj. det kommer nog bli en rolig kväll. mina brudar är så bra! :)

igår kväll fick jag och emil besök hela kvällen,hihi. elin, pelle felix och casper kom, även svärmor och svärfar. så det blev en mysig idol kväll med prat och drinkar. det var mys! och sötaste felix somnade på golvet med en kudde, han är för go han.

men nu ska jag krypa ner i sängen bara en liten stund och pussa på min emil. för han är den bästaste :)

och igår fyllde min älskade mamma år!
ett stort grattis mammi! <3



pepp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0