the "kock"

måste börja med att säga att vi bakade 88 st bullar igår och de blev oerhört goda! jag lyckades väldigt bra med bullbak, nu kommer jag kunna baka bullar som en liten kock eller nåt. det låter ju bra! tss..
men det var ju faktiskt inte alltför svårt! gjorde även lunch och middag, de tar sig mina vänner! ni som känner mig bra vet vad jag har för rykten i köket.. inte allt för bra. men här kämpas det på! ( har ju pan pizza i 8 pack i frysen om ja skulle misslyckas ) så utan mat blir verken jag eller emil! :)

nu tänkte jag faktiskt ta fram den roliga damsugaren och köra järnet lite, med torka golv får bli en annandag. blir så skitit i hallen helatiden för kommer in en massa löv och skit. jag önskar mig en sånhär liten mini damsugare som man har på väggen, det skulle vara perfekt! vill ha en på direkten! okej, nu börjar de bli lite kärringvarning på mig om jag önskar mig sånna grejjer.. eh, men vad tusan.. det är kul när man har det fint heltenkelt! ;)

igår kväll fick ja lite fika kompisar som ville smaka mina söta bullar och jag fick verkligen godkänt! hann även med en promenad med mills, skönt! bara känslan att ja kan gå igen :) så ikväll får moa bli min promenad polare. och imorgon kväll måste bullarna fram igen, stor besök då ;)


nej städa var det ja..






Kommentarer
Postat av: carro

är bullarna på korten dina hoppar ja fan mötet :P dom såg ju helt perfekta ut :) jag ser fram emot kväll . puss

2009-10-15 @ 09:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0