ruggigt värre

usch vilken ruggig dag. reng och kallt. och vilkens himlans tur att man bara får vara inne och mysa hela dagen då!
men det lite jobbiga var att jag faktiskt hade tänkt försökt tagit mig ut och springa idag. och ja,  de är ett stort steg mina vänner. har inte kunnat sprungit sen jag blev gipsad. och nu kände jag att jag ville testa. men oups så var det visst ruggväder.. nejdå, men jag vill faktiskt ut och testa på. kolla hur foten känner sig, fast konditionen lär ju må ännu sämre ;) men det ska jag lösa. men får se om jag tar motviation till att springa idag. annars blir det någondag snart bara. det lovar jag. för jag ska ut! så är det :)

vaknade skapligt idag, efter nio ungefär. la mig på soffan och fastna framför tvn, de är härligt! sen kom emils jobbar kompis jimmy med sin lilla charlie på ett år och lite mer eller nåt. så blev barnvakt en liten stund. vi kollade lite på tv och åt äpple, och sprang upp och ner för trappan. det var fint! sötungen :)

nu sitter jag här och funderar på att ta tag i sakerna vi tog hem från emils föräldrar igår. jag skulle bara hämta mina träningskläder och råkade bli en massa annat. speglar, kläder och sånt. så nu blir det fixa lite mer ihelgen. men de är så kul :) skulle behöva dra in till ikea med ihelgen..  men får se ;) kanske tar de senare. jag älskar ikea!

ja de är fredag och helgen är här. jag läntar till emil slutar jobba :) vi ska hem till mamma och pappa och äta mat. jag saknar dom! sen visar det sig vad som mer händer. natten är ung som carro skrev i morse till mig :)

och nu är det 1 månad sen du lämnade alla. saknaden är så oerhört stor och jobbig, natalie!
jag vill att du ska komma tillbaka, på riktigt. jag har så mycket jag vill säga dig. få världens bästa kram och skratta. precis som förr. du är underbar. och jag kommer aldrig att glömma dig, aldrig någonsinn!
alla minnen med dig, jag tänker på allt varjedag. jag tänker på dig konstant. det går inte en dag att jag inte gör det. varje dag är för dig min ängel. varför just du? jag ställer mig den frågan flera gånger om dagen.. och jag kommer aldrig få ett svar.
du är världens finaste och jag saknar dig så det verkligen gör ont!<3


en ängel du alltid vart för mig, en ängel du alltid kommer vara.
den finaste ängeln! <3



Kommentarer
Postat av: Alicia

<3

2009-10-16 @ 23:17:15
URL: http://thesurface.blogg.se/
Postat av: Carro

<3 Den finaste av dom alla <3

2009-10-17 @ 16:09:50
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0