onsdagonsdag

godmorgon.
nu har dagarna rullat på så himla fort igen, att jag inte alls haft tid med datan. de är ändå bra, för då är jag inte så nördig! :) därför kommer ett långt inlägg nu som straff.

dra lite om den galna helgen lite kort eller långt,
fredagen med några tjejer från gammla klassen, vi åt tacos, prata och toka, spela spel & singstar, och drack gott. en väldigt trevlig kväll och vi åt även kladdkaksmuffins som pippade i munnen som natalie själv skulle sagt. hon är så saknad så det inte finns ord.
tack för en underbart bra kväll!

nu mot lördagen.. den blev lite hårdare. självaste sara ska ut och ränna i austarlien ett tag. så det var lite avskedsfest för henne. en supergod smörgåstårta bjöds det på. kvällen slutade i gävle på heartbrek. och ja.. jag kom ju hem. mer säger jag nog inte! hahaha! jaja, carro pressar mig så mycket ;) men de var galet. så ska det vara ibland med.
söndagen låg jag som ett slakt som jag trodde. kom upp ur sängen halv ett, då tog jag mig i kragen och la mig i soffan ända tills tio på kvällen då jag gick och sov. härlig dag må ni tro! tyckte lite synd om mig själv med :) åt hamburgare från max som emil köpte, åt den med kniv&gaffel och orkade inte ens hela. därför var det synd om mig, jag som älskar max. tss..

ja. måndagen blev det jobb hela dagen, härligt.
tisdagen tillbringa jag hos elin med casper och felix :) mysigt!
även emil följde med för att han hade gjort illa handen så klockan halv två på natten var vi på sjukhuset, tur att han inte behövde sy :) lillfisen.
så han skulle vara ledig i tre dagar så doktorn. emil var hemma en dag.. vad är det för fel på killar? när de väl få vara ledig för ett bra samvete så vill de inte. visst, han är duktig som jobbar så mycket. men han måste börja tänka på sig själv ibland med.. annars blir mia orolig.
kvällen slutade med moa och sanna. härligt :)

nu ska jag snart träffa hägglung elin och carro. vi ska åka till natalie. lämna en sten där det står saknar dej <3. vi tänkta kolla om gravstenen kommit upp. ni hör själv hur det låter, att ens behöva skriva gravsten när man är 18 år och förlorat den finaste. jag önskar bara vi kan spola tillbaka tiden och gå om de tre åren på högbergs. träffa dig varjedag, prata med dig i telefon varje dag, skvallra till varandra, få massa tokiga ideér, skratta så vi får ont i magen, allt. jag vill ha tillbaka allt. minnerna med dig är så starka. jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka allt. du hade allt vännen.
du har alltid vart en ängel för mig, och nu kommer du alltid vara den ängeln som finns över mig och väntar på alla oss. den finaste och älskade ängel.
natalie, jag saknar dig så oerhört. allt är orättvisst!
kom tillbaka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0