michaela malinen

imorgon kommer min vän mickis till mig! vi ska busa hela dagen/kvällen :)

hon är en sånhär vän som gör en glad, får en att skratta fast man nästan är på botten.
hon får en att få bra motviation och får tummen ur arslet, här går det undan!
hon har vart en av mina bästa vänner sedan vi började 7an, där vi fann varandra direkt ;)
hon är en sköning på högnivå.
hon&jag har en sjuk humor, en människa jag verkligen kan vara mig själv med. men därför jag trivs i hennes närhet och därför vi har så kul.
hon är den sjukaste i världen, på ett postitivt sätt.
hon gör mig glad :)
och som min emil sa " hon känner verkligen dig utan&innan "
han hade så rätt, för det gör hon verkligen.
hon vet exakt hur hon får en mia på ett bra humör.
och om inte tal på allt tok tillsammans.. alla minnen <3

jag har alltid så himla kul med dig!
du är guldvärld & jag hoppas du vet det :)


Kommentarer
Postat av: milla

<3

2009-10-20 @ 21:45:58
Postat av: michaela malinen

Men vad glad jag blev nu! :) Du är guldvärd mitt egna lilla pucko!! Du&Jag <3

2009-10-20 @ 21:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0