jajjemen!

detta väder verkar verkligen inte vilja ge med sig! usch & fy, det är depprimerande.

igår kväll blev det en riktigt lyckad kväll må ja säga! efter jag och emil var och ät hemma hos mor&far så hämtade vi upp carro&fille i tierp :) så vi åkte till mig och skickade iväg emil på krogen och så tog vi en riktigt mysig vinkväll framför tvn. det var så himla kul! så längesen vi tre träffades, och vi hade så sjukt mycket att prata om. och självklart en massa minnen. hahaha åh hur vi var! men de är kul, jävligt kul! helt crazy, men lätt värt! ;)
så tack för en underbarkväll mina älskade!

natten slutade med en liten mindra pigg emil som kom hem, han somnade i soffan och jag försökte väcka han så vi kunde gå upp till sängen. efter mycket om och men så somna båda i sängen.
nu ligger han på soffan som han har gjort sen vi vakna. jag kokade ägg och gjorde mys frukost i morse för jag tyckte lite synd om honom, men den mackan åt han upp för en halvtimme sen. så bra mår han. och han som i stort sätt aldrig blir bakfull. men det kan man inte tro idag, allt kom nog idag. haha tycker synd om han, stackarn. men hårt att ligga på topp älskling.
men snart ska jag försöka få in han i duschen så han kan bli lite fräsch, för vi ska över till hans föräldrar på middag ikväll :) även elin pelle och små pojkarna ska dit. blir mys :) och gott!

så ja, få liv i pöjken var det ja!
ha en bra kväll i det härliga vädret gott folk!
adjööö.

ni gör mig hel.


Kommentarer
Postat av: emma

haha stackars kusin! :D

fin du är mia! :)

2009-10-17 @ 15:45:35
URL: http://emmaaskytt.blogg.se/
Postat av: Carro

Snygg du är i håret då bruden! ;)

2009-10-17 @ 16:10:41
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: caroline

tack själv för i fredags, det var riktigt gamla goda tider :) så kul. älskar dig!

2009-10-18 @ 18:24:17
URL: http://caroliineh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0