jag älskar dig och jag saknar dig så oerhört!

till dig, min finaste och underbaraste natalie! 

 hej min ängel. idag har det varit den värsta dagen i mitt liv. din begravning var så otroligt jobbig och sorglig. visste inte vart jag skulle ta vägen. det gjorde så förbaskat ont i mitt hjärta. men det var även en sån otroligt fin begravning. den kommer vara den finaste föralltid. jag hoppas du hörde vad jag sa till dig vid kistan, för jag kommer alltid att älska dig! och jag kommer fortfarande tänka på dig varjedag. kramade om din mamma, pappa och erik. det kändes bra på ett sätt, men även så jobbigt. jag träffade även linneá, det var skönt.. det första hon sa var att du var lycklig, och det var du! sen satt vi med varandra på fikan.. kladdkakan var god hjärtat :) så himla mycket dig! jag hoppas du förstår hur otroligt saknad du är och även älskad. mina tårar kan inte försvinna och så mycket sorg jag har i mig. och allt jag gör nu, gör jag för dig! och minnerna bevara jag varmt inom mig. vila i frid, min finaste älskade vän! vi ses snart igen ♥ ditt lilla ollon, föralltid! tiden med dig är det finaste jag har inom mig.

jag glömmer dig aldrig, aldrig någonsinn! <3





Kommentarer
Postat av: Carro

Obeskrivlig känsla Kärlek<3<3

2009-10-02 @ 18:57:11
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: Sara

Tänkte mkt på er i fredags. Och även nu<3

2009-10-07 @ 11:41:43
URL: http://saraadomeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0