hej&hå

redan torsdag och hur bra är inte det? snart en helg igen, en helg jag ser framimot. för det kommer bli galet kul :)
imorgon parta med brudarna från klassen, och våran natalie kommer vara där. det vet jag! <3
och skratta till hur sjuka vi är tillsammans. du finns alltid i mina tankar, min fina!
sen lördagen blir det utgång.. ojoj, det kommer bli bra. det kan sluta hur som helst :)
söndagen blir jag som ett slakt.

igår kväll kom mickis hit som sagt, hon sov här och vi kollade på en bra film igår må ja säga. fika gott (som vanligt) och hade det allmänt bra :) vaknade upp imorse och hon kilade iväg in till gävle. elin och lille casper kom till mig, sen åkte vi vidare och var på skytts affär. var med som lite sällskap. sen åkte vi till skutskär och hämtade upp felix på dagis, då blev de lite fullfart. så en mysig dag till :)
och snart kommer wänge och sanna till mig, vi ska busa. riktigt mycket!

annars då?
sådär idag känns det som..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0