friday

idag är det fredag och det är imorgon det gäller, partyparty! :)
förfesten kommer bli awesome och förmodligen resten av kvällen med.
blir finte :)

igår hade jag lite förfest här hemma med några brudar, ritkigt mys och trevligt! :)
sen när vi skulle dra vidare till festen så var jag där i en timme kanske.
kände väl att det kanske inte riktigt var min grej och rätt folk.
så jag och moa gick hem, men man måste ju testa för att se om de var nåt att hänga i julgranen, men nej.

när emil slutar idag så lät de som att han och tobbe skulle in till stan, så passar självklart på att följa med. skulle behöva lite kläder. men vet inte vad min plånbok säger om det egentligen.. jaja, det får visa sig. ibland lyckas man iallafall ;)

men nu blir det städning av huset och sen kommer moa förbi!
ikväll blir det fredagsmys för hela slanten :)

natalie, saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha äh. Var lite läskigt första veckorna men nu är man ju van och vet vad det handlar om! ;p hehe.. Allt bra med dig gumman?!

2009-10-30 @ 11:45:52
URL: http://beatriceelmesioo.blogg.se/
Postat av: Alxandrah

Hihi ja! Dom är helt klockrena!! Skyll inte på praktikanten;)

2009-10-30 @ 13:13:46
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0