en tisdagmorgon

dagarna rullar på.
helgen blev riktigt lyckad på alla sätt och vis. det gjorde mig glad :)
söndagen blev att kolla på emils match, sen fick vi ett ordentligt ryck att städa i källan! mer än behövligt. så hans föräldrar ryckte in som hjälp med. hann även med att måla golvet där nere också. så mycket fräschare bara det. vi avslutade dagen med att emil bjöd oss på thai mat, smaskens! men jag blev för mätt, ni vet så man får riktigt oni magen att man nästan ångrat när man åt. men vafan, palla ångest kände jag. så la mig i soffan nöjd och hade ont i magen. sen fick vi ett till ryck, åkte hem till hans föräldrar och hämtade hit massa mera saker. och vi hade att göra hela kvällen. kul :) men vi avslutade söndagskvällen med glass och mys i soffan. jag älskar dig!

igår hade jag en himla tur, dagis ringde och hörde om jag kunde jobba 8-15 och det kunde jag. skönt! hoppas på attt de ringer snart igen. jag är pank och jag ska göra så himla mycket. det känns som att de inte riktigt går ihop om man säger så.
hade även barngympa igår igen som jag börjat med varjemåndag. de är så söta! efter det drog jag upp till carro, där även moa var. carro hade införskaffat sig små kissemissar! de var så söta! men jag är rädd för katter. liksom de vill ju sätta klorna i en och typ bara attackera en. nej, inte mig grej. men ska försöka bli en snäll tant mia åt dom små liven. sen kom även millan upp och även lina. det blev en liten tjejkväll. klurade även ut vad jag ska vara på halloween.. hm. blir nog bra kul. kör på tvådagars, liksom lika brare :)

nej, nu ska jag äta fruskost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0