bullbak

godmorgon!

idag är det tisdag, och idag kommer elin och hennes små pojkar hit. det blir bullbak för hela slanten! :)
det blir massa mys. och bus felix hade feber igår, så han ska få ligga och mysa på soffan med tv heladagen om han vill. hihi :) och få korv, för det älskar han :) tss.
och casper ligger och är massa söt.
så de blir här hela långa dagen. emil ska få lite slingor i håret med och bli ännu finare, min älskling.

igår var det kalas hos emils kusin emma. hela 15 år! vilken rolig ålder egentligen. men håll dig lung emma! haha :)
blev massa god mat och tårta, mums.
sen när vi åkte hemåt så blev det värtsta snöovädret, man såg ju knappt ut genom fönstret. kändes sjukt konstigt men ändå lite roligt. tyckte de inte var längesen det var snö. men bara gilla läget. finns en massa att se framimot till vintern, födelsedagar ( även min egen ) börja julpynta och julbaka. mysa en massa och ja, ni hajjar. great :)

nej, nu ska jag försöka få lite ordning i rummet, sen äta fruksot och invänta mina bull kompisar :)

Kommentarer
Postat av: emma skytt

Jag lovar mia, ja ska hålla mig lugn :) haha

kram på dig !

2009-10-13 @ 09:22:07
URL: http://emmaaskytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0