bar- häng en helkväll

vilken rolig kväll igår! den blev mer än lyckad :)
god mat, god dricka, härliga människor, prisutdelningar, och en massa dans. en hel trevlig kväll som bara flög förbi såklart. men idag fick man lida lite efter att man hade lite föör mycket bar-häng. men de är väl kanske värt de? men det tråkigaste var att jag inte ens orkade äta pizzan emil beställde. men kanske får i mig mer senare ikväll. så min dag har spenderats vid soffan. emil blev lite ledsen på mig för att jag var så tråkig. försökte göra allt för att kunna vara kvar i soffan. jag bestämde mig för att vi skulle spela tv spel, och det gjorde vi några timmar! haha. men han blev glad och då blir såklart jag glad. fast jag alltid förlorar :) men gjorde fan 2 mål när vi spela fotbollsmatch! och jag tycker de är skittråkigt och svårt. men jag vet inte hur ja fick till det. menmen, hihi! spelade även lite rally, förutom att han alltid väntade in mig för att jag körde av banan hela tiden, (oups)
men jag skyller på att jag inte har körkort ;)

men nu har emil åkt iväg på match, och jag ska snart få hit mina små vänninor. dricka kaffe och mysa hela kvällen. kommer fortsätta med soffläge, för det är jag grym på.

bjuder på denhär bilden som mickis tog, rätt seriöst. men fasiken så kul vi hade :)


Kommentarer
Postat av: Sanna p

haha, du minns väl inge mer efter de där :)

2009-10-12 @ 17:32:23
URL: http://petterssonsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0