åttondeoktober

har verken haft tid eller ork till att sitta vid datorn på ett tag.. har inte allt haft lust heller när jag haft tid. men nu så!

helgen som var, var med blandade känslor. våran ängels begravning, myskvällar med min älskling och även 25-års firande för min bror! så i lördags var vi bjudna på lite festligheter. mer en trevligt! min bror hade gjort det så bra :) så kul att träffa alla. nu var alla syskon hemma samtidigt och det var underbart. jag saknar dom så mycket. sen var några andra av släkten där med såklart, alltid lika kul :) var även tävlingar som innehåll frågesport b la, och andra svåra frågor. mitt lag förlorade, men vad gjorde de då? vi var lätt bäst ändå! tro mig..

söndagen blev en riktigt lång men bra dag. jag och emil skulle storhandla ordentligt! och det gjorde vi.. hans föräldrar och elin och de var också med in och handlade. blev bioljud, soffbord och även mat för 3000. japp, vi har fullt med mat i huset nu :) tog en jäkal tid att plocka upp allt och de ena och de andra. men tillslut så! så nu är man verkligen sambo på riktigt, hihi. känns undebart :) för jag har världens bästa emil.

iveckan har jag myst hos elin, pelle och pojkarna. är även här nu :) det är så mysigt. kanontrivs i deras närhet.

men snart är det helgen igen, och ikväll blir jag brunhårig och långhårig.. bild kanske får komma sen.
imorgon ska jag in till stan med emma, vi ska köpa nå till kajsa som fyllde förr :) så på lördagen kommer de två till mig och myser hela dagen med våfflor och glass, sen ska vi göra oss i ordning och dricka någon god drink, sen bege oss ner till folkan där det blir årsfest! sjukt laddad :) kommer bli hur kul som helst tror jag, fotbollsavsluning med alla lag, sverige match och godmat. baren är öppen hela kvällen, wie. tss!
nej men blir nog kanonbra de där :)

nu ska jag fixa i ordning mig lite,
och bjuder på bild med de finaste pojkarna! <3



Kommentarer
Postat av: Elin Skytt

Hej snäckan! Det är bara kul att ha dig hos oss.

För vi tycker ju så mycket om dig me!!

Förväntar mig en skaplig bjudning av dig sen :) hi hi hi

kram kram

2009-10-08 @ 13:09:31
Postat av: linn

men gud är jag efterbliven eller? vart har ni flyttat nånstans?! :) va kul!

2009-10-09 @ 23:09:09
URL: http://stromsvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0