vackraste.

det går inte att besrkiva hur det känns utan dig..
saknaden är så stor och gör så jävla ont.
önskar du kunde vara med oss här i verkligheten.
jag förstår inte hur orättvis den här världen är.
varför just du? finaste lilla smula..

glömmer aldrig alla minnen,
bilden från sommaren 07, de var så sjukt kul. men allt med dig var bäst, att få vara din vän var det bästa. du har alltid varit en ängel på så många sätt.  vi höll i hop, humle & dumle som du själv sa.
alltid i mitt hjärta! älskade du..




Kommentarer
Postat av: Sanna.

hjärtat, jag finns för dig det vet du! det kommer blir lättre med tiden,<3

den där bilden minns jag faktiskt, ni var liksom två i ett du & Natalie. love

2009-11-27 @ 09:21:57
URL: http://petterssonsanna.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Fina Mia. Tack för dina kommentarer, de hjälper mig. Det vi går igenom nu är det värsta i livet, det blir inte mycket tyngre än såhär. Ändå står vi upp, och minns allt det som varit bäst.

Jag kommer ihåg när Natalie började umgås med dig. Varje samtal fick jag höra om hur fruktansvärt rolig, klumpig, klockren och störtskön den här Mia var. Utan dig och de andra sköningarna skulle hon ha hoppat av högbergs andra veckan. Efter första dagen ville hon inte gå tillbaka, ni är en stor del i att hon tog studenten i Tierp. Sen kan man ju klura länge på ifall det egentligen är bra ;)

Fortsätt kämpa stumpan, hon tittar ner på oss. <3

2009-12-04 @ 17:40:42
URL: http://linneawestby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0