tionde november

ännu en dag har i stort sätt gått och jag har tillbringat den med elin och pojkarna.
aldrig dumt de inte! :) förjäkla bra att hon är mamma ledig, hihi!

idag när jag kom hem skulle jag även försöka mig på lasange, som elin även skulle göra idag. och hon förklarade lite lätt innan jag åkte hem. men det var inte så lätt som det lät, haha! eller ja, jag råkade ha för lite köttfärs på slutet så det blev liksom aldrig riktigt mjukt på de övre lasange plattorna för det fattades. men emil åt och tyckte de smakade precis som vanligt, tur tänkte jag, för han älskar lasange. jag åt mest sallad och hårdmacka. jag kände mig lite missnöjd och då var det liksom inte lika roligt att äta, haha. jag är så muppig. men nu har jag iallafall försökt, och vet hur jag ska göra till nästa gång! ;) var ett stort steg för mig! heja heja! de tar sig gott folk! eller ja..

snart ska carro hämta upp mig sen vidare till sanna, ska planera lite inför moe´s födelsedag. busigt :)
ska försöka att inte komma hem så sent. älskling och hans pappa ska hålla på nere i källan ikväll, äntligen! hoppas de hinner långt så vi kan koppla in tvättmaskinen!!
hoppas kvällen slutar med mys i soffan! :)

och mitt headset har vart borta i flera veckor nu! och jag vill ju ha det :(
och min sjal försvann för några månader sedan, även min kofta.
hur lyckas man egentligen? men är ju mig vi pratar om..

och ett stort grattis till min vän caroline jansson för körkortet! nu är jag stolt över dig :)
och en stor saknad efter våran ängel natalie.. vi saknar dig! <3



Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mkt skruttis!! Nu håller jag tummen för dig <3



Saknaden är svår att handskas med. Drömde om henne i natt igen :'( <3<3

2009-11-10 @ 21:34:01
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kanske är ditt headset jag har :) hittade ett i ett väskfack för några veckor sen och hade ingen aning om vems det var. Och när ja tänker efter så va de nog efter att vi gick ut i gävle :P

2009-11-11 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0