söndagsmorgon

vad gör jag ens uppe egentligen? skulle kunna sova och ligga i sängen hela morgonen.
men jag skyller på att det är lite spännande med alla militärer som är här i karlholm idag! :)
sanna upptäckte att det var några militär bilar vid grusplan som ligger nära vårt hus, man blev nästan lite rädd, hihi.

igår anordande jag emma och mickis en liten lagfest, tacos, och lekar och lite spel. en trevlig kväll med gänget, kul! kusinvitamin fick äran att sova här på soffan, men hon har inte klagat än. så det dög väl fint.
min mage börjar kurra med, så blir nog till att koka något ägg och äta sig en rejäl frukost.
sen funderar jag på om vi ska åka till tierp och ta en fika hos storebror och malin :)
och sen hem till söderfors och kolla på lillebrors match. allt beror på hur emil mår. inte riktigt topp 10 denna helg, min lilla sjukling. men han behöver ju inte köra ;) hihi det känns så kontigt.

igår hade jag fått hem blombud också med super fina blommor frånn mammsen och pappsen för att jag klarade körkoret, gulligt! juste, var in till valbo igår och köpte en bärbar, äntligen! soft i soffan hela dagarna nu då, hahaha! men den känns bra och skön! nöjdis.
så bjuder på en bild sen igår med mig emil och sanna. otroligt vackert!



Kommentarer
Postat av: Alicia

läckert mia! slår nästa bäverkortet ;) eller nä, det är oslagbart! haha! puss

2009-11-15 @ 23:07:26
URL: http://thesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0