SOL

vilken härlig dag och mysig dag! solen gör verkligen så mycket!! :)

idag började jag och emil dagen med lite sovmorgon, mys!
sen åkte vi till hans föräldrar. jag och svärmor tittade igenom massa julpynt som vi kunde ta hem, så nu blev det en helkartong. fick även två fat, ett litet och ett stort som jag redan har hunnit pynta upp för fick massa ljus och dekrationstenar med. tack så mycket! :)
sen håller emil på med massa ved nu, han är så duktig så.
jag ska snart ner till konsum och sälja bingolotter med emmsan, tur vi är två så det inte blir långtråkigt.
sen ska jag och emil hem till mamma och pappa ikväll på middag och även sova kvar, mysilimysmys! <3
och imorgon ska vi in till valbo och julhandla! :D han har massa presentkort som går ut sista december, så bara shoppa på. blir nog inge problem ;) finns ju inge mysigare :) meh han kommer väl få nippran på mig, hihi oups.
snart får man börja julpynta och ja allt.. åh, bara älskar´t!
och snart fyller jag år med, fasiken vad detta år gått fort.

allt börjar bli så mysigt den här tiden... :)
jag bara älskar julen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Vad bra! Ska vi försöka med tis då? tid?

2009-11-22 @ 16:15:50
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0