sjfiueqgfqergbt

åh jag är alldesles för trött för att vara vaken idag helt enkelt.
sov piss dåligt inatt, är glad om de blev 2,5 timme. sen upp sex för att jobba till halv fyra. mådde som en jag vet inte vad,
sen direkt till barngympan, hade avslutning där för denna termin. så slutade med fika och lite gott.
fick även en chokladask av barnen, ej mig emot! gulligt :)
sen hem och äta, emil åkte iväg och jobba igen.. ja la in bilder sen helgen, fick mig många skratt och moa och sanna kom över och kolla med.
annars har jag mått dåligt heladagen, att jag orkade jobba är knasigt. imorse mådde jag absolut inte okej. men ju mer tiden gick så blev det bättre.. men nu är jag helt slut och det lockar inte att klockan står på 06.25 och jobba i 9,5 timme imorgon. men det är bara att hålla i och tacka för det man får.. men jag orkar inte med att bli sjuk nu. håll tummarna att det vänder annars blir det sjukt jobbigt imorgon.

nej, nu måste jag verkligen försöka sova.. utan emil! :( men han kommer väl om någon timme eller två.

bjuder på heliumballongbilden, mer finns på facebook och vissa bilder är förbjuda att se och de tackar vi för, hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0