ner som en pannkaka sen upp som en våffla, eh..

ja den här dagen blev lite upp och ner, eller ja.. den började neråt.
jag vaknade tidigt imorse och mådde illa som bara den, och ja.. in på toa en snabbis och fick ur mig lite äckelpäckel. tyckte synd om mig själv, väckte emil så han kunde hämta in hink och vatten till mig. gullis. sen somnade jag om.. sen när jag vaknade mådde jag tydligen hur bra som helst och jobbade mellan halv ett och halv fem. men vågade inte riktigt vara med på barngympan, för visste inte hur ja skulle må efter jobbet. dumt att chansa tänkte jag. men nu mår ja helt okej faktiskt. skumt..
så imorgon blir det mera jobb, kvart över sju till kvart över två sen halv fyra till fem och stänger då. kanonbra känner jag. till jul behöver man pengar, så är det bara. och speciellt till den 19e december, de kommer bli awesome! ;) och moas födelsedag på lördag, härligt! sen hinner ja fylla år den 12e med, tååårta och fika. men tråkig ålder, men vad gjorde de då? får ju fika!

idag kom julstjärnorna till köket upp.. oups. jag kunde verkligen inte hålla mig :) mysilimys. druckigt lite glögg med. så nu ligger ja i soffan i min ensamhet med tända ljus och försöker känna ett lugn och lite harmoni. nej ja skämta, haha. men tända ljus har jag iallafall! emil extra jobbar ikväll så han är hemma i natt. och ja ska somna själv, blä vad tråkigt. men ja är lite fjantig också. men ensamhet är tråkigt för de är tyst. jag har ingen att prata med, jag som älskar att prata. hihi! men får väl ringa emil lite då och då och dryga lite med han :)
nu känner jag mig hungrig också, ja åt ju mycket sist! jaja, en liten kvällsfika får jag ta minsann. sen ska jag bädda ner mig i soffan och somna in till tvn. vågar inte sova uppe själv. ni ser, jag är verkligen fjantig. men ärsch, de är väl inge fel med det!

imorgon har vi 2 år av kärlek!
det går inte att beskriva med ord hur lycklig jag är med dig :)
du är världens finaste och världens bästaste.
spelar ingen roll om jag skulle skriva här hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder, det finns inte ord som räcker till. du är helt underbar på alla sätt mitt hjärta. och det vet du :)




emil & mia! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0