min ängel, min finaste ängel! <3

nu är det två månader sen natalie.. det går inte att beskriva hur stor saknaden är och hur ont det gör inom mig. att veta att jag aldrig mer kommer få träffa dig, få mer minnen tillsammans med dig, prata gammla minnen med dig. du kommer alltid vara den finaste. tjejen med den härliga skratten och de varma kramarna som bara du kunde ge. föralltid dig i mitt hjärta, jag glömmer dig aldrig min lilla ängel! <3

---------------

ja det sägs att det finns folk till allt, men det finns verkligen gubbar till allt.
emil skulle ju köpa en ny bil som vi skulle hämta imorgon eller på onsdag. sen när emils pappa ringer och hör om när vi ska träffas och vart så har han tydligen ändrat sig och ska inte sälja bilen? kunde inte fått ut de lite tidigare. dumma gubbe, du är konstig! men blir till att kika på en ny.. lite inne på en opel insignia nu kanske. den är rätt nice! :) men får se hur det blir. kanske kommer till en snällare gubbe då, tss..
jaja, de är ju inte hela världen.

annars idag så är det min emils födelsedag. hela 21 år stor :) grattis på dig mitt hjärta. men det kunde börjat bättre. redan i torsdag börja han känna att han fick så ont i magen, så har de hållt i hela helgen och han har kännt sig konstig. så tyckte han det var precis lika symtom som när han hade magkatarr sist, vilket inte var så länge sen ändå. men vi bestämde oss för att han skulle vara hemma från jobbet idag och jag körde ner han till sjukan, fick ut medecin och åkte hem igen. sen har han leget på soffan. stackarn. men jag köpte lite godis och en trisslott till honom. och även en färdig tårta, haha. men den var god, de som räknas! :) vi firade ju han förra helgen satt :) men hoppas han blir bättre snart. man blir ju orolig..

snart kommer iallafall michaela till mig! :)) hon ska slagga över här, och så ska jag köra in henne till stan imorgon. ska vara ett extra stöd ;) blir nog skitbra! tur att jag kan ta emils bil med, ragga lite. hihi!




världens finaste emil och världens bästa elin som även hon fyller redan imorgon :) grattis på er mina fina! <3




Kommentarer
Postat av: Carro

Visst är det nice med körkort stumpan?? :)



Nat<3

2009-11-17 @ 20:07:34
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0