måndagen den nionde november

imorse vaknade jag vid sju tiden av att dagis ringde och hörde om jag kunde jobba mellan halv nio och fyra. bara tacka och ta emot! :) dagen kunde börjat bättre, fick en unge som spydde över hela mig. och jag som är så extremt känslig för lukter. eller ja, vem är inte det när man får en spya på sig? men tur jag bor nära så jag kunde gå hem och byta om :p menmen. sånt som händer? hahaha.
sen blev det direkt till barn gympa och stressa. men det gick.

när jag kom hem var maten klar, otroligt skönt! slängde i mig den lite snabbt sen körde hjärtat mig till elin och pojkarna. så nu sitter vi och myser i soffan. imorgon blir det stan en liten snabbis med :)
felix var iallafall bäst i helgen! hahaha. " felix, var har du i munnen?" " gooodis säger felix. " men vadå för godis?" så svarar felix snobuse. allt lät så otroligt sött och jag skratta så jag vek mig. han är för söt mitt lilla charmtroll :)

nej, nu ska jag fortsätta kolla tv!
godkväll!

Kommentarer
Postat av: Elin Skytt

Ja han e go min lilla son :)

Vad mysigt vi har här vid tv:n...

Kram till dig!

2009-11-09 @ 20:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0