inte allt för svårt?

söndagskväll.
dagen  har vart mer än bra! :)
kom iväg skapligt in till valbo, och att gå på ikea med presentkort var det lättaste jag gjort, inte alltför svårt att göra av med det om man säger så. men så kul! ikea är bästigast.
sen var vi in på köpcentrummet med och köpte b la julstjärnor till köket och julklappar till felixen och casper. jag smälter när jag ska handla till dem.. allt är så gulligt!!
sen gick vi även in på mediamarket. emil tittade på x box 360 som han är lite sugen på. putte hade köpt det och även lips som är precis som singstar fast tydligen bättre. så som det ser ut nu så kanske det blir det till nästa lön sa emil. wiihooo, vad kul! inte för att jag sjunger när ja är nykter, haha. men får väl ha en vinkväll med brudarna dårå ;) 
hemvägen stannade vi till hos elin och pelle, pussa på pojkarna och fikade. beställde även mat som vi åt där med, mys. vi köpte ett vitrinskåp som de ville ha från ikea, så passa ju utmärkt att vi handla de idag när vi ändå skulle förbi.

nu sitter jag i soffan och myser med hjärtat. har hållt på och donat en massa sen vi kom hem, plockat upp nästan allt. och även börjat julpynta lite, thii. jag kunde inte låta bli när allt var framme! men tänkte försöka fortsätta i slutet av veckan om ja kan vänta tills dess, men det är så förbaskat mysigt ju! vill ha mysig snö och mysig jul nu.
grr grr :) juste, hann även me att damma lite. jag som knappt märker att de är dammigt, man behöver ju inte kolla så noga liksom, hahaha. jaja, det syndes liiite nu tyckte jag. så det var nog lika bra! ;p

nej, nu ska vi snart bege oss upp mot sängen och försöka sova, man vet aldrig vad morgondagen har att erbjuda!
godkväll!

älskar dig emil!

favortikillarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0