godkväll!

igår blev det en fullspäckad dag!
jobbade heladagen, sen träning. så härligt med träning igen :) lite tråkigt med foten bara.. jaja, det blir väl bra snart hoppas jag.
deckade på soffan när jag kom hem som alltid när emil  dubbeljobbar om dagarna och är hemma vid natten. han som borde vila hemma.. men killar kan inte inse att de mår dåligt egentligen. menmen..

idag har jag jobbat heladagen också, kanon det! sen åkte jag in med emil och svärfar in till stan och kikade på bil. vi har lånat hem en citroen c4. riktigt skön att köra. men inte så stor som emil tänkt att han vill ha. fast sjävklart duger den åt oss två :p men ja, bra att provköra lite med. lite läskigt att hastighetesmätaren är digital och den sitter inte ovanför ratten, den sitter i mitten. knasigt!!
men det visar sig. vi får kika runt lite mera :) kul!

jaja, nu börjar emil tappa tålamodet att vänta på mig! han ska köra iväg mig till mickis för jag ska slagga där och köra in henne till stan imorgon med deras goffe! mohihi.

heeeelg.



den här fast i svart har vi hemma nu.. men mjaa, får se då hur vi tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0