första advent!

helgen är snart passerad och det är första advent! mys :)

ja som sagt var det moas födelsedag igår, vi träffades tidigt på morgonen, åt lite pastasallad som frukost. tog oss en liten cider. sen begav vi oss mot tierp för att sedan ta tåget till uppsala. och fem minuter innan vi lämnade karlholm råkade lina försäga säg x) hahaha. vi alla hade vart så nära senaste dagarna. men det gjorde inge, moa var pepp. så vi tog oss från uppsala och åkte buss till eckerö båten där det var fullfart i fyra timmar. folk lär trott vi var dum i huvet. men vi var lite galna och hade förjäkla skoj! sjöng oss hesa och vi hade även en varsinn stor helium balong fastknyten runt armen så vi inte tappa bort varandra. slutade med att några small, vi gav några till barn och såklart var vi tvugna att blåsa in helium i munnen. fram med kameran och filmade, haha. det var kul.  och slutade bussresan hem med att carro hånglade med busschaffören, HAHAHAHA!! så jävla kul. han var as shysst! körde oss till MCdonals med vafan.
men helt slut när vi kom hem vid halv tolv så jag banga och gick hem och sov. det tackar jag för idag! :)
är mest trött, men de får man vara.
har även hunnit med 80års firande idag, emils farmor fyllde. så vart i gävle heladagen. passade även på att köpa julklappar till syster och lillebror! så storebror kvar nu bara, men tror jag vet vad jag ska köpa. sen något litet till mamma och pappa med. måste ringa och höra med storebror vad han hade köpt hitills..


nu ska jag fortsätta mysa i soffan med älskling.
chips, dipp och el clasico. kvällen är såå räddad!
imorgon måste jag upp vid sex, ska jobba. så bra :) blir tidig kväll, vilket jag behöver.

natalie, alltid i mina tankar! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0