farsdag!

idag är det farsdag och jag älskar min pappa! :)

helgen är över igen, eller nej faktiskt inte än. söndagskvällen är kvar och den brukar oftast vara mysig!
ifredags blev det glada bullar, så jag var glad hela dagen, wie!
var även hos elin och var lite barnvakt när hon bakade tårta. sen skjusa hon hem mig för hon skulle också till karlholm. blev till att stor städa hela huset till kalaset, och sen godmat och idolmys. lugn och härlig kväll :)
somnade på soffan som alltid, sen tog vi oss upp till sängen som två zombies, men det var en hård städdag, tss..
lördagen var vi uppe efter sju, vi skulle åka till tönnebro med emils pappa och farbror som kan allt om bilar och tur är väl det :) emil har spanat in en bil, opel vectra eller hur fasiken det stavas? elin och pelle har precis köpt en också, fast den emil ska köpa är det tonade rutor och mörk mörk brun klädsel. riktigt fina bilar :) stora med. så jag undrade om emil hade tänk skaffa tre ungar. haha. nej men den är jäkligt skön, automat och går väldigt billigt. kalas bra! :) och extra bra att det blir som en företagsbil, så allt blir billigare att ha den.

mot eftermiddag kom det massa släktingar till emil på deras kalas, även mammsen pappsen och lillebror kom. och mormor och lasse. det var kul! och extra kul att lillbrorsan kom! men det jobbiga är att han inte är så liten längre.. vart tar tiden vägen?! min lilla plutt!
kvällen slutade att elin pelle med barnen och svärmor och svärfar stannade kvar till sen kväll. myste framför tvn och drack gott. tände även i öppna spisen för första gången, och vilken mysfaktor! åhh :)

började denna morgon med att göra frukost vid vardagsrummet med tända ljus och vara lite kärleksfull, haha. nej men det var mysigt att vi hann äta det tillsammans. jag vaknade och jag var så täppt i näsan och kunde inte somna om, då tog jag mig i kragen och gjorde det lite mysigt för att jag är så kär i min pöjk och han hade samlig halv elva!
så nu är emil på match iallafall, borta match i ockelbo. han är väl hemma efter halv fem kanske? nollkoll. men tänkte iallafall göra ordning kebab i bröd till kvällen, mumsfilibabba!

avslutar med lite bilder, ni hittar resten på facebook inom kort! :)

halloween

- min emil som är en konstig snubbe och jag lite brottslig.




- jag innan blåtiran och moa som var den snyggaste kissemissen! :)




- lina och carro :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0