F O T B O L L

tänkte att jag hinner dra ett snabbt inlägg innan jag lägger ner mig i soffan med te framför tvn resten av kvällen!

kom precis hem från fotbollsträningen och det var förjävla roligt! det känns så himla kul att vara tillbaka efter att jag missat hela höstsäsongen. det gick rätt bra faktiskt, eller ja.. foten kändes absolut. men var med på i stort sätt allt. förutom riktiga närkamper och skott så.. men det kommer det också. jag ska kämpa mig frisk i foten, så är det bara ! :) åh jag är glad för att jag äntligen har fått träna! ni anar inte :)

nu ska jag softa i soffan.. som bara den! :)
fast helt värdelöst att vara själv. buu..
men emil väcker mig alltid med en puss när han kommer hem, då hinner jag se han en stund innan vi somnar! min söte :) jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0