andra november

ny vecka har börjat och de är 2 november, och jag förstår fortfarande inte hur det kan vara november?!
jaja, jag är väl lite seg jag med.

gårdagen blev iallafall en toppen dag! :)
när emil kom hem från matchen som dom även vann mot serieledarna (!) så hade han värsta planen för dagen.
vi skulle först åka ut till ikea och inhandla lite braiga saker. sen mötte brynäs färjestad på kvällskvisten och han är en hejjare på färjestad. så det blev först en tur på valbo köpcentrum och köpte lite presenter, även en till emil! sen blev det ikea och sen tog vi oss en hamburgare och åkte vidare mot läkerol arenan. kanon mysig dag med min underbara :) synd att brynäs förlora, haha! men emil blev ju nöjd, så då blir jag också lite nöjd :)
kvällen slutade med film och mys i soffan. underbart!

nu har jag precis fixat ordning mig och fått i lite frukost imagen, men fy vad det inte är mysigt att äta frukost själv. det är verkligen as tråkigt. frukost är mysigt tycker jag, så länge man är mer än sig själv. hihi :)
dagis ringde och hörde om ja kunde jobba en liten tur mellan halv ett och fyra. bara tacka och ta emot och vara glad för den man får. sen blir det barngympa igen, kul! :)

nu ska jag fixa lite grejjer!
bilder bjuder jag på senare :)



Kommentarer
Postat av: carro

jag åt också frukost själv nyss, det är inget trevligt alls. får ta en frukost tillsammans snart någon gång (och en natt såklart ;) )

2009-11-02 @ 10:59:37
Postat av: emma

vad kan man köpa till han fyller år?

nå bra ni behöver till huset kanske men inte allt för dyrt? :)

2009-11-04 @ 16:53:02
URL: http://emmaaskytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0