5 november

nu har dagarna skuttat fram lite för fort igen. men de är väl bra antar jag :)

måndagskväll bjöds på en riktigt kul kväll. jag moa och sanna for upp till carro. fikade, busade, kollade tv. när sanna hade färgat sitt hår och var klar vid elva på kvällen kom vi på att vi skulle åka in till max. vi var sugna på smältost, och kan lova att det satt fint i kistan! hemma vid ett tiden på natten efter mycket skratt. längesen jag skrattade så mycket. folk lär trott vi var dum i huvudet, men vi var bara lite busiga.

tisdagen åkte jag hem till elin och umgicks. bakade lite muffins som blev as goda!
blev även kvar på middag så emil kom, gott!
kvällen tillbringade jag med emil, älskar när han väl är hemma! :)

sen blev det en onsdag och det blev elin igen, perfekt att hon är mamma ledig när jag är arbetslös!
vi åkte in till stan efter vi lämnade felix på dagis.
handlade present till henne, hihi. sen råkade jag även köpa två tröjor, två linnen, leggings, smink och örhängen. men jag kunde inte låta bli. jag får leva riktigt ordentlgit snålt nu. men det ska jag klara! ;)
kvällen slutade med att moa kikade förbi en stund, sen kom sanna och vi planerade lite. as bra blir det! nu är det bara invänta dagen helt enkelt! :)

snart måste jag äta frukost, hoppa in i duschen, kolla upp när ja ska ta bussen in till skutskär och möta upp mickis! :) sen ikväll ska jag in till stan och sova hos emma. det blir mys :) saknar henne!

nej fruskost var det.
och bjuder på en liten bild.


Kommentarer
Postat av: emma

sv: okej :) jag får prata med mamma då ;)

ses på lördag :)

2009-11-05 @ 11:09:20
URL: http://emmaaskytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0