<33

24/11-07 - 24/11-09
tiden med dig har vart underbar på alla sätt och vis, jag är så lycklig som har dig. du är mitt allt min älskling :)


idag jobbade jag som sagt, fick även jobba över, blev lite stökigt, bra nog..
så slutade vid sex tiden.. var en jobbig dag ändå. men bara samla nya krafter för imorgon blir det jobb från halv nio till fem, så stänger fritids då med. men brukar gå fint :) sen vet jag även att jag ska jobba på måndag mellan sju och halv fyra. så skönt! lönen nästa månad kommer kännas fint, perfekt in i det minsta detalj! sen får vi se hur slutet av veckan blir, man vet som sagt aldrig hur det blir. blir stan och fixa de sista åt moa på fredag eftermiddag med carro iallafall, busigt.

när ja kom hem från jobbet gjorde emil mysmiddag med ett litet glas vin, och även mysiga ljus. spelar roll om det är tisdag, vi har faktiskt två år :) det blir man gör det till heltenkelt. får bli mys inne i stan en helg sen. fast, borta bra men hemma bäst slår ju allt ändå.

men nu ska vi mysa vidare i soffan..


Kommentarer
Postat av: emma

grattis! :)<3

2009-11-25 @ 19:25:59
URL: http://emmaaskytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0