27/11

nu känner jag att jag måste börja ta tag i dennadag!
har varit riktigt slapp imorse, vaknade efter nio. sen låg jag var i sängen och slappade med datorn, men nu har jag beflyttat mig ner till soffan, bra ;)
men jag hade tänkt äta frukost nu, sen fixa julstjärnor på övervåningen om ja klarar det själv. jag menar, ja kan lyckas med allt. men det visar sig. sen måste ja prova lite kläder inför morgondagen med.
när carro slutar jobba vid två ska vi fara oss in till staden, fixa det sista inför imorgon för att moa fyller 18! det blir spännande. det kan sluta hur som helst. hon vet absolut ingenting förutom att hon ska vara klar halv nio uppe hos carro imorgonbitti. sen rimmade vi ihop oss en lapp, så vi fick in alla saker hon skulle ha med sig, som består av en limefrukt, en meter snöre, 10 st muttrar och en visselpipa. hon kommer ha använing av allt. men kan inte skriva vad vi ska göra, jag vet inte om hon kanske kollar in mitt inlägg ikväll typ, de vore lite tråkigt! haha, kul kommer de bli. peppilipepppepp är jag iallafall.

sen är jag lite glad för emil sa att han ville åka in till stan efter han jobbat och köpa xbox 360 med lips! dåå blir jag så jätte glad i magen ska ni veta! :))

jag älskar dig, du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0