25/11

är riktigt trött efter dennadag.
jobbade hela dagen, sen hem och kasta i mig lite korv med bröd, och jag förstår inte hur en enkel matgrej kan vara så förbaskad god. tokigt.
sen gick jag upp till carro, skrev ihop ett litet brev till moa ;) så bra!
sen hade jag träning med brudarna, och hej&hå vad det kändes idag. men riktigt skönt efteråt, så det skall vara. kul är det :) men foten är bara dum. måste nog försöka gå till sjukgymnasten igen och få nya övningar som min tränare sa idag.. mjaa, får visa sig. skulle vara bäst tror jag!

nej, trött var jag.. och hörde nyss att bilen kom hem, alltså är mitt hjäta på ingång. <3
godnatt och jag ska soova imorgon, eller ah.. försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0