17 november

ja, som sagt så kom självaste michaela till mig igår kväll. hon satt vid datan och läste på teori och sjukt bra gick det för henne idag när hon skrev. härligt jobbat stumpan!!
så jag körde in henne och hon var nervös så de hette duga. men det var jag med, för att jag ville att hon skulle klara det. körde även hem henne och hon var lugnare och man kunde få kontakt igen. hahaha.
bara uppkörning kvar nu vännen, det fixar du!

kvällen har jag tillbringat hos elin med emil och svärmor. blev lite fika och massa prat. myste med grabbarna också. så nu har vi kommit hem till soffan och ska börja smaska på varma mackor. mumsfilibabba i magen :)

imorgon kommer zarro förbi, så ska vi åka och tända ljus hos natalie. våran finaste!
sen blir det lite jobb imorgon med, härligt.
och kvällen blir det träning, som jag längtar!!

nu blir det mys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0