1 november

jag måste bara börja påpeka om att det är 1 november? det var nyss augusti och jag hade gips på benet. vart har tiden tagit vägen egentligen? veckorna går som bara den och det har hänt så mycket.. och jag saknar natalie. hon älskar när det börjar gå mot juletid. julmys och allt. en tjej som älskade allt. himlens vackraste! tänker på dig hela tiden och min saknad gör så ont <3

nu är halloween helgen över iallafall, och den har varit bra! absolut :)
fredagen blev det fredagsmys, det var behövligt. myste med emil, tar vara på den tiden han är hemma. älskar dig.
sen lördagen badade jag med felix vid skolbadet. det var så kul! haha :) sötnosen var helt galen. stod och hackade tänder " badaa meeera" bästa felix.
sen blev det tacos här hemma, jag emil och moa. började små dricka lite. emil drog iväg till grabbarna och jag och moa började fixa oss. begick senare vidare till carro&lina som hade anornat förfest, väldigt kul :) spökligt. hihi.
sen vid elva drog vi ner till folkan och där rullade kvällen på. jag har bra vänner, så är det :) och extra kul att moa agnes carro och kajsa med kom in. ingenting är omöjligt ;)
natten avslutades med en pan pizza med hjärtat!

och efter tolv vaknade jag och inväntar emil, de är galna och hade en match som började 11 imorse. hela laget är bakfulla så det nog bara smäller om det. hahaha.

nej, magen kurrar!


Kommentarer
Postat av: Sara

A Mia, de är riktigt hemkst!

Obeskrivliga känslor.

Det värsta som någonsin kan hända en. <3

2009-11-01 @ 13:30:04
URL: http://saraadomeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0