wiihoo

ja jag var nöjd igår när det var eurovisions som ni kanske märkte! iallafall de jag tillbringa den galna kvällen med...
så himla roligt att norge vann, bra låt och jag hejjade på dom från början. och när poängen kom var det pepp,pepp! de var ju nästan utklassning mina vänner, hihi! och det spelade nog ingen roll vad sverige har för stil på musiken.. ingen verkar gilla oss nästan. låten är bra, man får rysningar till och från. jäkla dumma länder.. menmen, grannen våran vann iallafall! :)

nu ska jag snart på träning, men känner mig inte alltför taggad faktiskt. är så himla trött och känner mig inte alls pigg. gårdagen blev sen och jag har en känsla i kroppen att jag börjar bli lite krasslig.. jaja, det visar väl sig!

nej, nu ska ja ta några chips och dricka vatten... bra laddning!

emilemilemilemilemil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0