underbara lördagar

idag är det lördag, helgen känns mycket längre bara för det var lite kalas i torsdag.
men jag ska inte klaga på det! :)

egentligen skulle jag gått upp med emil imorse och följt med han hem, för han hade samling halv elva. så jag var rätt klok imorse och insåg att jag var alldeles för trött och han fick ta sin bil och åka själv. jag får helt enkelt utnyttja min syster som är hemma och låta henne skjussa mig senare! bra där :)
och annars ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.. kan bli lite busheter med wänge och gänget? det visar sig :) kajsa skulle ta sig en ringning till mig sen. blir nog finte. men

nej nu måste jag äta lite nudlar och återigen packa min lilla resväska och byta boende..
hejs så länge!

och juste, här kommer mina snygga brudar också! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Såklart den avr när jag inte var där =(

2009-05-09 @ 16:56:38
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0