trötter men glad

studentskivan igår var faktiskt riktigt lyckad! :)
träffade massa härliga människor hela kvällen, gamla klassmates också. bara roliiigt! :) så en glad mia åkte hem på natten, men vaknade inte upp med ett leénde direkt, men det är smällar man får ta så att säga!
nu är det en nydag med nya tag! :)

idag blir det lugnt, har haft picknick nere vid dammen med lite vänner, chips och dipp satt fint.
inväntar nu emil, sen ska vi hem till mig och grilla med familjen, min älskade saknade syster kommer hem denna helg! åh vad jag saknar henne! så det ska bli mysigt! :) sen går vi se vad morgondagen bjuder på..

nej nu ska jag ta mig ett glasvatten ännu engång...

jag är glad!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja, jag tror jag ska ta mitt lass med chokladbollar och fortsätta kolla på mysteriet på greveholm nu. De är ju så spännande. Hihi :) Exakt, jag önskar bara att jag kunde ha novas hundögon, då skulle ingen se skillnad mellan oss:p

2009-05-09 @ 12:27:15
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0