tooorsdag

måste börja säga att tandläkaren igår gick finfint!
hon var snäll och sa att mina tänder var riktigt fina, och att jag verkade noga med min kost och att jag inte små åt så mycket. eh, hihi! de är väl bara att hålla med och se glad ut! hon behöver ju inte veta vad ja brukar äta.. thii.
så igår var jag faktiskt inte lika rädd, bra där! :)

träningen igår gick fint, kul var det. match på fredag hemma, bara kul!
och idag är det torsdag, alltså ledigt ännu endag.
nu inväntar ja på att millan ska höra av sig/vakna någongång.. vi behöver fixa&trixa lite till helgen!
sen ikväll ska ja träffa kajsa och kolla på match :)
och juste, hittade present åt felix igår då :) så himla sött! och jag råkade även hitta en söt sommar klänning och en sommar fin topp! så jag blev glad! fick även underkldäer av emil, tack hjärtat! <3

nej nu fick de bli ett litet inlägg..
måste försöka ordna upp min hals, den gör ont..

min dröm i natt var inge kul, jag hatade den riktigt jäkla mycket!!



du är så bra på alla sätt!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling du kan vinna:

En fin väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Alexandra

Va bra :) Exakt, de är bara le och se glad ut. Dom kan få tro att du inte är en godisråtta. ;p

2009-05-14 @ 14:56:04
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Postat av: t.söderlind

tandläkare har inte alla indianer i kanoten

2009-05-16 @ 18:15:35
URL: http://tsoderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0