tjugoåttondemaj

gårdagen var jag som sagt också barnvakt, hämtade upp lilltrollet vid 3 tiden :)
vi var ute först och sparkade lite boll, han kommer förmodligen bli grym, en nybliven 2 åring som älskar att sparka boll mer än något annat, mia blir bara glad! vi spelade även lite bandy inne med, min sportkille! lite farligt ibland, men eh!
slutade med att vi läste böcker och sedan kollade vi på nicke nyfiken, sen kom emil och vi gjorde mat. sen kom pappa pelle hem så vi åkte hemåt för träning. mysdag till hundra!

igår ringde även hållnäs förskola och undrade om jag kunde jobba idag från halv åtta till ett, och självklart tackar man jag. när jag väl började så slutade det med att jag jobbade över ända till fyra! bara bra! jag är depserat av jobb, ge mig ett jobb så jag får pengar!
så fick i hop 8 timmarsjobb idag också, vart med småungar hela dagen.. och det känns mer än vad man tror. energin tar slut på direkten, men bara att passa på om de ringer! det är kul! :) sova gör man i graven!

nu är jag hemma och haft en myskväll med mammsen och papps, även lillebror. blev dipp & grönsaker, smaskens imagen må ni tro! :) så skönt att bara vara hemma.. pratade lite om studenten, vad som behövs handlas och så! :)

så snart ska jag krypa upp till min säng och nuffsa gott och sova ut imorgon!
för imorgon blir det lag-träff på kvällen, tävlingar och grilla, trevligt! :) sen återser det var lördagen bjuder på, har lite små alternativ.. så det visar sig. bra blir det nog! fullfart :)

nej, sängen var det ja..
sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0