mina fina gummor!

nu har jag precis kommit hem från en dag istan med min älskade mor och min älskade mormor! :)
behövde inte ta med mig plånboken, härligt!! ibland är stan verkligen extra kul!
har blivit helt klar med min outfit för studenten, skorna är söta och sköna! jätte bra! sen en liten kofta ( om det skulle vara lite kyligare ) vilket det säkert kommer vara bara för att det är jag som tar studenten... sen köpte ja en söt liten väska till också, som är fin! och sen såklart annat lite smått&gott som man kan hitta ni vet! :) b la ett par tygskor, väldigt bra att ha!
och en bufé middag på det! mer är nöjd! tack för dagen mina kära gummor!

har precis kommit hem till emil nu, de skjusa runt mig hit! så inväntar att emil ska komma hem, så ja kan visa mitt hår sen jag var hos frisören igår, lite kortare och ljusare är det nu.. duger väl till en trasa som mig! :)
sen har jag träning ikväll, kanonbra dag! :)

förövrigt valde jag ut lite snygga kläder till lillebror med, han börjar verkligen bli stor. han är väl typ sju hundra meter lång nu med, och det värsta av allt är... han blir hela 15 år i sommar! PANIK! tiden går så sjukt fort! min lilla söta bror, hihi!

nåväl, nu ska jag runda av här, ska vara smakråd åt svärmor! :)
ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller hur . . Jag blir galen av den! En fråga är liksom över en hel sida. Det är så sjukt irriterande >.< Men snart är det slut ;D Studenten blir kul!

2009-05-21 @ 11:52:50
Postat av: Anonym

Då har du kommit längre än mig. Haha. Jag har 7,8 & 9 kvar. Jag orkar verkligen inte! Liksom . . En fråga är ju en hel jävla uppsats -.-



Yepp. Vi får träna lite på sången i veckan ;D Hihi.

2009-05-21 @ 12:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0