min buse

varför går vi ens till skolan? idag slutade vi vid 11 igen, sen gjorde jag ett samhällsprov. så nu har jag ingenting kvar att göra, ändå är det tre veckor kvar typ? herregud, känns ju bara konstigt! menmen, bara bita i det sura äpplte och njuta av ledighet! :)
ska bli en sån sjukt skön känsla att ta studenten!

idag hämtade jag lilla felix på dagis, gick så bra så! han är väl världens goaste och man får direkt en stor kram! sen hade vi det busigt&mysigt hela dagen/kvällen. imorgon ska jag också hämta han! han gör mig bara glad :) ledledare nr 1!
sen har jag träning imorgon också, ska försöka träna. mina knän gör ont och min rygg är bara konsig.
imorse när jag vaknade hade jag grymt ont i min hals, och jag har inte tid att bli sjuk nu! mycket som händer varje helg nu, så nej det går inte alls! får försöka ta det så lugnt som möjlgit dom här dagarna.. hejja på!

har hunnit träffat lite brudar på kvällskvisten med, gick upp på herrernas match, hann se andra halvlek iallafall! :)
mina vänner är roliga!

nej nu känner jag att det blev ett tråkigt inlägg men är så himlans trött..
inväntar emil att han ska komma hem, när han nu gör det?
han kommer väl jobba ihjäl sig stakarn.

jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0