kratt-jävel!

måndag igen,
varför känns det alltid som att det är måndag hela tiden? knasigt.

helgen blev riktigt lugn och mysig för min del! i lördags kväll umgick jag lite med brudarna och pyste lite, emil och de kom sen också. slutade med att klockan 12 på natten sov både jag och emil. rätt skönt att få sova ut ordentligt.. :)
igår hade vi planerat att vara i emils hus hela dagen.. han har inte kunnat kaklat för de är nåt som fattas eller vad han pratar om. så vi började göra i ordning gården lite, slänga massa skräp som vi lagt där som kommer inifrån, typ de gamla köksdelarna, rivna taper och ja sånt skit. sen började vi med gräsmattan.. eller ah, typ gräsmatta. gården har ju stått still i minst 7 år. så de finns som sagt endel att göra, men bara kul! :) krattade på som en galning allihopa. rätt mycket dött gräs som man fick tabort. efter en långdags arbete blev det fotbollsträning, kul! sen blev det myskväll framför tv med godis! helbra dag och helg.
såklart vaknade jag upp och har hur ont som helst i min högra handled, för att jag krattat så mycket igår! ibland är jag duktig, har lite dolda talanger tror jag? hihi.

nu sitter jag och väntar på att emil ska sluta jobba.. vi ska åka iväg och kasta skräp, klippa det så kallade gräset och kratta lite till! puh.. jag kommer nog ta knäcken av mig själv snart! :p men det bjuder jag på. rätt mys-kul också eller nåt.

om en månad....
student!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha, haha :D Där ser man vilken koll jag har! ;)

2009-05-11 @ 15:57:39
URL: http://solsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0