jag hatar religion

rubriken säger sig självt.
här sitter jag och skulle kunna få världens värsta utbrott, slå sönder ett fönster skulle kunna funka riktigt lätt just nu. först tyckte jag den här dagen var riktigt bra. fick sluta tidigare idag och allt. sen kommer jag hem, jag inser att jag måste ta tag i min hemtenta i religionskunskap. och ja.. ni som känner mig vet väl att jag inte fattar ett skit om kristendom, jesus, koranen, islam och hela tjottahejjtan, herre min gud! jag har svarat på tre frågor som tagit alldeles för lång tid. först tar det sju hundra år innan man ens fattar frågan, sju hundra år att leta upp ett bra svar, sen har man ändå inte fattat ett skit och det känns som man har skrivit helt fel. så nu har jag gett upp, bra där mia! nej fy, fattar inte hur jag ska orka.. jag hänger inte riktigt med just nu lär ja säga. så jag måste verkligen ta en paus och tare lilla lugnan innan ett fönster går sönder..
och inte hjälper internet heller, håller mig bara till boken. tack och lov att det ska vara inlämnat nästa vecka iallafall. vill spy på det.

nej nu måste ja bli lite positiv! nu har ja fått ut de negativa!
men nu är det tisdag, vilket innebär helg redan för mig! kan inte beskriva känslan! :) men visst, får lite nippran på mig själv att bara vara hemma med. fast de här dagarna framför mig har ja rätt fullt upp, så det känns bra :)
skulle behöva plugga med... men de vill ja inte tänka på just nu!
till helgen verkar det bli riktigt bra också, hihi! så himla kul (:

och juste.. imorgon ska jag till tandläkaren för undersökning. åh herregud... jag som är så sjukt rädd för den fortfarande fast jag är 18 år. men det kommer jag alltid vara. inte haft hål sen jag var liten heller, så hoppas innerligt att jag har fina tänder än! trots min onyttighet ibland, hih! men ja får hålla tummarna för mig själv. och även gå utan min mamma! stor steg det här må ni tro!
bara jobbigt att bli stor.. allt utan min mamma!

nej nu blir det en promenad med mamma, måste verkligen ut med mitt huvud känner jag!
hörs mer, om ja överlever dagen och morgondagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0