frustrerande match

matchen igår var väldigt tung, en tung förlust med 1-2! släpper den inte från mitt huvud..
lilla sara bröt benet, fyfan! :( och sandra är skadad på revbenet.
och motståndarlaget spelade inte fult? eller hur var det? :p hahah!
jaja, tyvär så är väl de också fotboll... oavgjort skulle vara rättvisst!
mål gjorde jag med, vad är det som händer med mig? jag gör aldrig mål, och då är jag ärlig. haha!
jaja.. vi tar nya tag! :)

snart kommer mathilda förbi och hämtar upp mig, ska kolla på killarnas match :) sen ska jag till felix och ge han lite paket och krama han! sen ikväll blir det lite alkoholintag med mina vänner. låter finemang! :)

nu måste jag fixa till mig lite..

tare lugnt ikväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0