fredag

fredagmorgon och såklart när man har all tid i världen att sova ut så gör man det inte.
det är så himla typiskt. menmen, jag ska ända ingte klaga, jag är utvilad :)

nu sitter jag och lyssnar på norges bidrag, jag tycker faktiskt den låter är skön :p haha!
jag blir glad av den av någon anledning, tokigt de där..
kollade inte på hela semifinalen igår, kollade bara på slutet. då såg de rätt okej ut, om man jämför de jag såg i tisdags.
nu låter som att jag är helt insatt i eurovision, men helt insatt är jag faktiskt inte ;p

nu ska jag äta lite frukost och fixa mig lite..
sen ska jag & millan in till stan en snabbis, köpa en lite sak till en grej som vi ska ge till vår vän.
sen är det match ikväll, ska bli kul! missade förra matchen när det var studentskiva, så känns som att det var hur länge sen som helst jag spelade.

nej nog om det! :)
ha en bra helg!

min mysigaste emil!





Kommentarer
Postat av: Carro

bra låt Norge :D

2009-05-15 @ 10:52:53
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0