fjärde maj

imorse när man vaknade var det bara depprimerande,
man har vart så sjukt bortskämd med det härliga väder denna helg.
jäkla äckelpäckel snusk regn som gör att man inte vill göra någonting och bara krypa ner i sängen och mysa med en bra film och godis, men upp skulle man!
nej fy och blä!

annars så har helgen vart så himla rolig!  har festat med massa härliga vänner, grillat, spelat kubb ( även på natten, då jag var som bäst faktiskt ) jaa, en bra helg som man sent kommer glömma. lyckat :)

på torsdag är det studenskiva, och vad i hela friden skall man ta på sig? sån ångest.. måste anitngen stå och slå sönder allt i mitt rum för jag tycker jag inte har något bra, eller löser jag det hela och försöker få in mamma till stan? jag vill nog det mest.
är ledig onsdag, torsdag och fredagar nu fram till studenten, känn på den ni! så på onsdag tänkte ja kanske försöka få in lite bra ord mammsen. jag ska kämpa för det! :)

nej nu ska jag invänta min älskling och även ta en till kall korv!


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag visste inte att du hade en blogg. Och du, jag saknar dig!

2009-05-11 @ 12:04:42
URL: http://solsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0