en jäkla måndag

hejhoppgummisnopp.

den här dagen känner jag är jobbig! redan imorse insåg jag det, jag gäspade säkert sjuttio-elva gånger innan skolan började. och det fortsatte fram till lunchen.. vädret gjorde allt värre med. sol?
och jag inser att jag måste verkligen plugga, men det går aldrig för mig. vad har jag för fel egentligen? eller jag? varför finns religionkunskap? bara onödigt och svårt. idag vill jag inte finnas bara.

men iskolan försökte vi komma på en studensång som vi kan sjunga tillsammans, jag var på g kan jag lova! sen blev de lite överdrivet kanske, eeh. haha! jaja, jag/vi försökte, snart sitten den nog! ;) lite fantasi så ordnar det mesta sig.
det är faktiskt inte långt kvar.. shit!

och förövrigt ska jag köpa glass av natalie isommar, hon ska jobba vid rullsand! ( om ja har råd med glass ) haha x) men det ska jag nog ha :)

nu kurrar min mage och jag får inte mat fören en timme, och snart kommer emil hem, jag måste få gnälla ur mig lite hur jobbig dag det är. då känns de bättre, hihi!

puss-pankis

Kommentarer
Postat av: natalie

har du tur kan du få en gratis pankis ;D

2009-05-19 @ 14:52:11
URL: http://baranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0