en fredag

hej&hå!

gårdagen blev en väldigt speciell kväll för sig! vi börjad hemma hos carro i tierp, där millan, mickis, var. hade det allmänt trevligt och munnarna gick i ett! sen drog jag och mickis till mehede? haha! jaja, träffade gamla klasskompisar så det var kul! jag och mickis hade en rätt galen och impulskväll, hur kul som helst! slutade med att vi somna hos henne, sov i tre timmar sen upp och hoppa. hon skulle iväg in till uppsala. kan lova att man kände sig som en död nykelpiga när man vakna upp..
nu har jag kommit hem till emil :) ska försöka göra det sista klart på religionen nu! men först ska jag äta ltie godis och kanske försöka sova en stund, är helt slut!
vilka minnen jag har med mickis! åh haha :D

ikväll blir det träning, och sen myskväll med älskling! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0