13 maj

kollade på eurovision semefinal igår kväll... ja vad ska man säga? ena var förfan värre än den andre, hur dåliga borde inte de andra bidragen vart i deras länder om dessa låtar blev bäst för deras land? haha! jaja, de var roligt att titta på enbart för det var så jävla värdelösa. sverige var bra, de är är huvudsaken! :)

nu har jag precis ätit lite lunch. och jag har även hunnit med att packa lite till helgen, och jag har vart ner till frisören och pratat lite om håret. måste använda lite hårinpackning tills på tisdag, tror det blir ljusa slingor eller nåt. vågar inte göra för dramatiskt heller, vore skandal om man ser ut som stryk i håret till studenten med. så jag fegar mig lite, kanske lika bra :p

snart ska jag ta en liten tripp med hunden, sen åka till tandläkaren.. åh, jag är nervös och rädd. när jag ska jag få bort skräcken? fy.. jag vet att de bara är undersökning, men ändå! känslan att vara där.. puh. men min mormor är iallafall bäst. hon ska skjussa ner mig slipper jag vänta så himla länge om ja åker buss. hon skulle ändå ner till tierp satt hon kunde åka tidigare så jag kunde följa med :) hon är världens bästa.
sen ska jag möta upp kusinvitamin en stund, sen åka till karlholm och invänta emil. blir att åka till gävle direkt efter hans jobb.. 2 års-kalas på lördag för lilla bus- felix :) sen har jag träning ikväll också, kul!

nej nu ska jag borsta tänderna ännu engång till..
håll tummarna tack!


jag hoppas att jag inte har hål.....


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, jaa.. alla andra länder var helt värdelösa :) Hoppas du överlevde besöket hos tandläkaren!

2009-05-13 @ 21:23:54
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0