helg

ojoj, här går dagarna på och jag hinner inte alls med att blogga... men vad gjorde de då? :)
de har hänt mycket sen sist, så orkar vi verkligen ta upp de? :)

nu sitter ja uppe hos carro, dricker lite vin och inväntar melodifestivalen. jag har inte alls följt det, vet knappt vilka som är i finalen. men final som final, den skall kollas på! :)

det negativa som hänt är att min syster flyttar massa mil ifrån. hon bor nu mera i långsele med hennes gubbe.. ungefär 5 timmars bilresa. så blir en väldigt dyr fika om man ska förbi och fika en snabbis.. så det blir lite fika nu :( men men, hon kommer ju hem ibland iallafall :)

och det som är bra är att mathilda fyller 20 på måndag :D så de blir lite kidnappning imorgon, ( hoppas hon ikke läser nu ) och på fredag blir de middag och fest och även heartbrek! det ser vi framemot :)

nej nu bli de galliano hot-shot för oss!

sup&svälj trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nej det var en jäkla tur mia! Men som att jag uppfann bloggensvärld idag hade du tur att jag inte hade läst inlägget först idag!=) ses

2009-03-18 @ 21:21:55
Postat av: Anonym

Nej det var en jäkla tur mia! Men som att jag uppfann bloggensvärld idag hade du tur att jag inte hade läst inlägget först idag!=) ses

2009-03-18 @ 21:22:23
Postat av: vendela

Du har en väldigt fin blogg! :)

2009-03-22 @ 19:02:35
URL: http://vendeliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0