soooool

måste bara börja med,
underbara väder!  jag älskar det! :)

var ett tag sen jag skrev nu, men helgen har vart fullt upp och helt kanonbra!

midsommarafton:
spritrundan först, jag var med clown laget! hett! sen mat och hällskär.
midsommardagen: segt till en början.. sen ut till pontus på förferre och grillning, mys och kul! bussen hämtade upp oss där innan lövsta, lyxigt! :) sen var de fullfart! träffade härligheter och dansade. som det ska vara :)
sen upp på söndagen på konfimation i gävle, gick fint! kyrkan gillar man ju alltid, eller hur var det? det bjöds på smörgåstårta och jordgbbar med glass efteråt så allting var så värt! hihi!

och igår jobbade inte emil för de hade inte fått nå grejjs de behövde, ( bra där )
så vi åkte ner till öregrund där de har deras båt, hur härligt och mysigt som helst! :)
men åkte hem halv sex imorse för han skulle jobba, gjorde inget för mig för jag gick och la mig igen!
sen vaknade jag vid elva. tog mig en macka och fyllde på vattenflaskan och legat ute. så nu orkar jag faktiskt inte vara ute i solen så mycket. men ska absolut inte klaga! :)
ikväll är det träning också, pepp!

imorgon blir det rullsand med några härliga brudar, och vi tänker avsluta kvällen ute i öregrund med godmat! mys :)
sen blir det lite jobb iveckan med! kanon!
så kommer busfelix hit två nätter, wie!

nå, bilder kommer sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0